close
So no one told you life was going to be this way (four claps)
沒有人告訴你生命將會是這樣的
Your jobs a joke, you're broke, your love life's D.O.A.
你的工作只是一個笑話,你破產了,而你的愛情胎死腹中
It's like you're always stuck in second gear
而你一直無法突破瓶頸
When it hasn't been your day, your week, your month, or even your year, but
當你今天,這個星期,這個月,甚至今年一直都不走運時

CHORUS

I'll be there for you (When the rain starts to pour)
我會一直在你左右 (就算天空開始傾盆大雨)
I'll be there for you (Like I've been there before)
我會一直在你左右 (就像我一直都在的那個地方)
I'll be there for you (Cause you're there for me too)
我會一直在你左右 (因為你也一直陪著我)

You're still in bed at ten and work began at eight
你的工作從八點開始而你十點還在被窩裡
You've burned your breakfast so far, things are going great
你已經把你的早餐弄焦了 到目前所有事都還真是太好(糟糕)了
Your mother warned you there'd be days like these
你媽媽曾警告過你總會有像這樣的日子
But she didn't tell you when the world has brought you down to your knees
但她沒有說過的是 這世界有一天會真的讓你這麼受煎熬

CHORUS

I'll be there for you (When the rain starts to pour)
我會一直在你左右 (就算天空開始傾盆大雨)
I'll be there for you (Like I've been there before)
我會一直在你左右 (就像我一直都在的那個地方)
I'll be there for you (Cause you're there for me too)
我會一直在你左右 (因為你也一直陪著我)

No one could ever know me, no one could ever see me
從來沒有任何人真的了解我 真的看著我
Seems you're the only one who knows what its like to be with me
看來你是唯一知道 跟我在一起會是什麼樣狀況的人
Someone to face the day with, make it through all the rest with
一個一起面對並陪我走過這一天的好友
Someone I'll always laugh with
一個永遠會一起歡笑的好友
Even at my worst, I'm best with you
就算在我最糟糕的時候 只要跟你在一起我就什麼都很好
Yeah!
arrow
arrow
    全站熱搜

    anba 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()